هزینههای کاهش آمادگی مشتریان استفاده
۰۹۵/۰
خود کنترلی آمادگی مشتریان استفاده
۱۳/۰
استفاده آسان ارزشهای مشتری آمادگی مشتریان استفاده
۰۵/۰
سودمندی ارزشهای مشتری آمادگی مشتریان استفاده
۱۳/۰
هزینههای کاهش ارزشهای مشتری آمادگی مشتریان استفاده
۰۳/۰
خود کنترلی ارزشهای مشتری آمادگی مشتریان استفاده
۰۵/۰
۴- ۶ آزمون فرضیهها:
۱٫ابعاد فناوری خویش خدمت برارزش مشتری تاثیر دارد.
فرضیه فوق در قالب فرضیههای فرعی زیر قابل بررسی است.
۱٫۱ . استفاده آسان برارزش مشتری تاثیر دارد.
با توجه به مدل پایه تحقیق در حالت معنی داری مشاهده میشود که میزان آماره تی بین دو متغیر برابر با ۰۵/۵ است. از آنجا که این مقدار خارج از بازه ( ۹۶/۱& 96/1-) است و لذا تاثیر استفاده آسان برارزش مشتری معنی دار است. همچنین با توجه مدل تحقیق در حالت استاندارد، میزان این تاثیر برابر ۶۲/۰ است.
- ۲٫ سودمندی برارزش مشتری تاثیر دارد.
با توجه به مدل پایه تحقیق در حالت معنی داری مشاهده میشود که میزان آماره تی بین دو متغیر برابر با ۰۵/۵ است. از آنجا که این مقدار خارج از بازه ( ۹۶/۱& 96/1-) است و لذا تاثیر سودمندی برارزش مشتری معنی دار است. همچنین با توجه مدل تحقیق در حالت استاندارد، میزان این تاثیر برابر ۴۲/۰ است.
- ۳٫ هزینههای کاهش برارزش مشتری تاثیر دارد.
با توجه به مدل پایه تحقیق در حالت معنی داری مشاهده میشود که میزان آماره تی بین دو متغیر برابر با ۳۵/۰- است. از آنجا که این مقدار داخل بازه ( ۹۶/۱& 96/1-) قراردارد، لذا تاثیر هزینههای کاهش برارزش مشتری معنی دار نمیباشد.
۱٫۴٫خود کنترلی برارزش مشتری تاثیر دارد.
با توجه به مدل پایه تحقیق در حالت معنی داری مشاهده میشود که میزان آماره تی بین دو متغیر برابر با ۸۰/۲ است. از آنجا که این مقدار خارج از بازه ( ۹۶/۱& 96/1-) است و لذا تاثیر خود کنترلی برارزش مشتری معنی دار است. همچنین با توجه مدل تحقیق در حالت استاندارد، میزان این تاثیر برابر ۴۰/۰ است.
۲٫ابعاد فناوری خویش خدمت برآمادگی پذیرش فناوری تاثیر دارد.
فرضیه فوق در قالب فرضیههای فرعی زیر قابل بررسی است:
۱٫۲ . استفاده آسان بر آمادگی برای پذیرش فناوری تاثیر دارد.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
با توجه به مدل پایه تحقیق در حالت معنی داری مشاهده میشود که میزان آماره تی بین دو متغیر برابر با ۴۲/۲ است. از آنجا که این مقدار خارج از بازه ( ۹۶/۱& 96/1-) است و لذا تاثیر استفاده آسان بر آمادگی برای پذیرش فناوری معنی دار است. همچنین با توجه مدل تحقیق در حالت استاندارد، میزان این تاثیر برابر ۲۳/۰ است.
۲٫۲٫ سودمندی بر آمادگی پذیرش فناوری تاثیر دارد.