پروژه های پژوهشی در مورد الگوی ارتباطات میان فرهنگی در ...
Karim khanmohammadi
By:
Hassan yousefzadeh
September 2014
-
- شوتس ایشل، راینر؛ مبانی جامعهشناسی ارتباطات، نشر نی، ۱۳۹۱: ص ۱۶ ↑
-
- همان ↑
-
- بگذریم از این که برخی از پژوهشگران عرصه ارتباطات میانفرهنگی، سقوط ارزش دلار آمریکا و افزایش بهای انرژی در سطح جهان را نیز در سرعت گرفتن ارتباطات میانفرهنگی سهیم میدانند.(بهعنوان نمونه، ر.ک:
Martin, Judith. N, Thomas. K. Nakayama. Intercultural Communication Contexts, 2010, p x) ↑
-
- توجه جدی به مطالعات ارتباط میانفرهنگی را با جهانی شدن و دهکده جهانی مرتبط می دانند. در حقیقت ارتباطات میانفرهنگی یکی از خصیصههای اصلی دنیای امروز است که مرزهای فرهنگی در حال فروپاشی است.(ر.ک: فای پاتال، ارتباطات میانفرهنگی و ساختن اجتماعی جهانی، ۲۰۰۵). ↑
-
- Shi, Zhenmei and Wenhua Hu, Non-verbal behavior in intercultural iommunication, ↑
-
- Rigotti, Rocci and Greco, Intercultural Communication: A linguistic and argumentative approach, 2004, P: 37 ↑
-
- Jandt, F. E. (2001). Intercultural communication: An introduction (third Ed.). Thousand Oaks: Sage. ↑
-
-
-
- بالی، ۱۹۹۱، ص۴۳۷-۴۵۳؛ بهنقل از آشنا، ۱۳۸۳، «فرهنگ، ارتباطات و سیاست خارجی، ارائه مدلی برای دیپلماسی عمومی»، فصلنامه پژوهشی دانشگاه امام صادق(ع)، ش ۲۱، صص ۲۲۷- ۲۶۲ ↑
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
-
-
-
- دنزباخ، دانشنامه بینالمللی ارتباطات، ۱۳۹۰، ص ۱۸۰٫ ↑
-
- سلیمی،علی؛ «درونمایههای یک نظریه ارتباطات میانفرهنگی در آموزههای قرآن»؛ دوفصلنامه اسلام و علوم اجتماعی، س ۲، ش، پائیز و زمستان ۱۳۸۹، صص ۷-۳۸ ↑
-
- همان ↑
-
- ارتباطات میانفرهنگی در سالهای اخیر به یکی از پرجستجوترین موضوعات تبدیل شده است(آکای، ۲۰۰۵) ↑
-
- دلاور، علی، روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی، ۱۳۸۴ ↑
-
- محمدیمهر، روش تحلیل محتوا: راهنمای عملی تحقیق، ۱۳۸۷ ↑
-
- کرلینجر، مبانی پژوهش در علوم رفتاری، ج۱، ۱۳۸۱، ص۹۹٫ ↑
-
- بیابانگرد، روشهای تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی ج۱، ۱۳۸۶٫ ↑
-
- نوع خاصی از مفهوم وجود دارد بنام ( construct )که سازه ترجمه شده است و آن عبارت است از مفهومیکه خود از ترکیب چند مفهوم دیگر به وجود آمده است. سازهها انتزاعی تر از مفاهیم هستند(ر.ک: روشهای تحقیق در علوم رفتاری، سرمد و همکاران، ۱۳۸۲). در حقیقت میان سازه، مفهوم و متغیر رابطه طولی برقرار است. ↑
-
- علیاکبری در بررسی چیستی الگو ذیل عنوان فلسفه علم میگوید: «بسیار شاهد بودهایم که الگو را با پارادایم یکی گرفتهاند»(علی اکبری، ۱۳۹۱، ص۷۳) ↑
-
- علیاکبری، همان، ص ۷۵ ↑
-
- pattern ↑
-
- ابطحی و منتظر، ۱۳۹۱، ص ۱۰۸ ↑
-
- آلن، ۱۳۷۵، ص. ۲۶۰ ↑
-
- ابن منظور،لسانالعرب، ۱۴۰۸ق. ↑
-
- راغب، مفردات، ۱۴۱۲ق ↑
-
- قرائتی، تفسیر نور، ۱۳۸۳ ↑
-
- لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَهٌ حَسَنَهٌ(احزاب: ۲۱)؛ قَدْ کَانَتْ لَکُمْ أُسْوَهٌ حَسَنَهٌ فِی إِبْرَاهِیمَ وَالَّذِینَ مَعَهُ(ممتحنه: ۴)؛ لَقَدْ کَانَ لَکُمْ فِیهِمْ أُسْوَهٌ حَسَنَهٌ(ممتحنه: ۶) ↑
-
- بیاناتی از حضرت آیت الله خامنهای، ۳۰/۶/۱۳۸۱٫ ↑
-
- بلیکی، طراحی پژوهشهای اجتماعی، ص ۲۱۶-۲۳۰، در: بستان، علم دینی(۲)، ص ۱۳۱٫ ↑
-
- What is the representational function that models perform? ↑
-
- What kind of things are models? ↑
-
- How do we learn with models? ↑
-
- How do models relate to theory? ↑
-
- اشتریان، نظریه سیاستی بهمثابه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ۱۳۹۱، ص ۱۵۱٫ ↑
-
- مندارس ۱۳۴۹، ص۲۰۵ ↑
-
- Herbert A. Simon and AllenNewell, “Models: Their Uses and Limitations”. In: Current Perspectives in Social Psychology, eds. Edwin P. Hollander and Raymond G. Hunt1963, pp. 79-91. ↑
-
- Kaplan, the Conduct of Inquiry: Methodology for Behavioral Science.1964, p. 263. ↑
-
- میلر، ارتباط کلامی، ۱۳۸۹، ص ۷۳٫ ↑
-
- خسروپناه و بانشی، تاملی بر مبانی نظریهپردازی غرب و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و ضرورت آن در حوزه رهبری سازمانی، ۱۳۹۲٫ ↑
-
- توسلی۱۳۶۹، ص۳۰ ↑
-
- مندراس، هانری، مبانی جامعه شناسی، ص ۲۱۲ ↑
-
- الویری معتقد است تلقی الگو بهمثابه نقشه راه، آن را در حد یک برنامه و حداکثر یک برنامه بلندمدت تنزل میدهد و بهنظر میرسد از ظرفیت کافی برای برآوردن همه آنچه از الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت انتظار میرود برخوردار نیست (الویری، چیستی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و نقش حوزه های علمیه در آن، ۱۳۹۱) ↑
-
- هادوی، کارآمدی و عدالت در نظام اقتصادی، ۱۳۹۰، ص ۱۵٫ ↑
-
- پیروزمند، ۱۳۹۰، ص ۱۳۴، در نقیپورفرد و جعفرپور، مولفههای موثر در تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در حوزه مطالعه، ۱۳۹۰٫ ↑
- ر.ک: همایون، ۱۳۸۴، ص ۳۶-۳۹٫ ↑