۱-بررسی عوامل موثر بر توسعه حرفه ای مدیران و دبیران در سازمان و ادارات آموزش و پرورش.
۲-بررسی توسعه حرفه ای مدیران بر دبیران دبیرستانهای متوسطه .
۳- بررسی رابطه توسعه حرفه ای با مدیریت مشارکتی در دبیرستانهای متوسطه .
۴-بررسی و مقایسه موانع استقرار مدیریت مدرسه محور در دبیرستانهای دخترانه و پسرانه .
۵-بررسی و مقایسه عوامل موثر بر توسعه حرفه ای در دبیرستانهای متوسطه دولتی و غیر دولتی .
۶-بررسی و مقایسه رابطه توسعه حرفه ای دبیران ومدیران و مدیریت مشارکتی در در دبیرستانهای متوسطه دخترانه و پسرانه .
۷- بررسی تاثیر مدیریت مشارکتی بر سلامت سازمانی مدارس متوسطه
۸-بررسی رابطه توسعه حرفه ای دبیران و مدیران با مدارس یادگیرنده در سطح متوسطه .
۹-بررسی عوامل موثر برای استقرار مدیریت مبتنی بر مدارس .
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
فهرست منابع فارسی:
-قرآن کریم ،سوره انفال ،آیه۴۰ .
- آقازاده ، محرم ؛تورانی ، حیدر .(۱۳۹۱).”چالشهای مدیریت مدرسه محور در ایران وجهان“، ضمیمه رشد مدیریت مدرسه ، شماره ۲ ،صص ۳-۱ .
-آیین نامه اجرای مدارس، ۱۳۸۰، ص ۹
- آقازاده ، محرم ؛تورانی ، حیدر (۱۳۹۱). “مدیریت مدرسه محوری :چند تجربه” ضمیمه رشد مدیریت مدرسه ، شماره ۳
- ابوداهو ، ابتسام ، ، ۱۳۸۳،“مدیریت مدرسه محور “، مترجمان :جعفری مقدم ،سعید ؛ زمانی ،آزاده ، پژوهشکده تعلیم وتربیت
- اللهیار ترکمن٬علی٬(۱۳۸۵)٬”ارتقای حرفه ای معلمان رهیافتی برای ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش“٬هفته نامه اقتصاد و برنامه٬شماره:٬۱۹۳ آذر ماه۱۳۸۵ .
- ابوضحی ٬ابتسام٬(۱۳۸۳) ٬”مدیریت مدرسه محور” ٬مترجمان:گرایی نژاد٬غلام رضا ؛اللهیار ترکمن ٬علی؛کاظم ٬رخساره و عدل بند٬طاهره٬انتشارات مدرسه.
- الیاسی ،لیلا ، (۱۳۸۹)،”بررسی رابطه بین توسعه حرفه ای با عملکرد آموزشی معلمان دبیرستانهای دولتی دخترانه شهرستان بوکان در سال ۸۹-۸۸” ، پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه ،ص۱۹
- بزاز جزایری ،سید احمد ، (۱۳۷۳ ) ،”آموزش کارکنان بعنوان ضرورت شناخته شده در سازمانهای اداری و صنعتی” ،مجله علمی و کاربردی ،مدیریت دولتی ،شماره ۲۶و۲۷ ، صص ۵۵-۵۴ .
- بختیاری ، ابوالفضل ، (۱۳۸۸) . مدیریت مدرسه محور رویکرد نوین مدیریت مدارس، همایش شیوه های نوین در مدیریت مدارس در هزاره سوم .
- بازرگان ،زهرا ،(۱۳۸۲) ،”رویکرد های نوین مدیریت آموزشی” ،مجله علمی پزوهشی روانشناسی و علوم تربیتی سال ۳۳ ،شماره ۲ ،ص۱۳۰-۱۰۹ .
- پرداختچی ، محمدحسن ، (۱۳۸۱) .”مدرسه محوری ، توانا سازی وپاسخگویی لازمه هرگونه اصلاحات درآموزش وپرورش "،فصلنامه مدیریت در آموزش وپرورش دوره هشتم ، بهار وتابستان شماره مسلسل ۳۰-۲۹
-پیری ،موسی ؛ عطاران ،محمد ؛ کیامنش ،علیرضا و حسین نژاد ،غلامرضا (۱۳۹۰) “برنامه ریزی درسی مدرسه محور راهبردب برای تمرکز زدایی از نظام برنامه ریزی درسی ” مجله علمی پژوهشی پژوهش های برنامه درسی دانشگاه تربیت معلم تهران ،دوره اول ،شماره اول ،بهار و تابستان ۱۳۹۰ .
-پیروت زاده، حلیمه، (۱۳۹۱) ."بررسی رابطه بین پرورش حرفه گرایی معلمان با جهت گیری حرفه ای مدیران و اعتماد فی مابین عوامل مدارس متوسطه ناحیه دو شهر ارومیه در سال تحصیلی ۹۰-۹۱"،پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه، صص۹۷-۹۸٫
- پژوهشگر تعلیم و تربیت(۱۳۸۸). وزارت آموزش و پرورش ،پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش ،روزنامه ایران از وب سایت :www.rie.ir
- پرداختچی٬ محمد حسن ؛ عارفی٬ محبوبه ، نگین تاجی٬ علی ٬(۱۳۸۳) ٬ “ بررسی موانع توسعه مدیریت مشارکتی در مدارس از دیدگاه مدیران و دبیران دبیرستان های پسرانه شهرستان ممسنی(استان فارس) "٬