۲-۲-۹-مدل پنج عاملی پورتر ۲۸
۲-۲-۱۰-تجزیه و تحلیلهای محیطی و ماتریسSWOT 29
۲-۲-۱۱-محیط استراتژیک سازمانها ۳۱
۲-۳-مبانی نظری در خصوص کارت امتیازی متوازن ۳۴
۲-۳-۱-مقدمه ۳۴
۲-۳-۲-مناظر کارت امتیازی متوازن ۳۶
۲-۳-۳-دستاوردهای استفاده از کارت امتیازی متوازن ۳۹
۲-۳-۴-رابطه علت و معلولی بین وجوه کارت امتیازی متوازن ۴۰
۲-۳-۵-نقشه استراتژی ۴۱
۲-۳-۶-مطالعات کویزد و همکاران (۲۰۰۹) ۴۴
۲-۳-۷- مطالعات شاه حسینی(۱۳۹۰) ۴۹
۲-۳-۸-مطالعات مردانی(۱۳۹۰) ۵۰
۲-۳-۹- مطالعات ابویی(۱۳۹۱) ۵۱
۲-۴-جمع بندی ۵۳
۲-۵- مدل مفهومی تحقیق ۵۳
فصل سوم: روش تحقیق ۵۴
۳-۱-مقدمه ۵۵
۳-۲-روش تحقیق ۵۵
۳-۳-جامعه تحقیق ۵۸
۳-۴-روشها و ابزار تجزیه و تحلیل دادهها ۵۹
۳-۴-۱-تحلیل اعداد و مجموعههای فازی ۵۹
۳-۴-۲-دیماتل فازی مثلثی ۶۰
۳-۵-مدل اجرائی تحقیق ۶۵
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها ۶۶
۴-۱-مقدمه ۶۷
۴-۲-بیانیه مأموریت جهاد دانشگاهی ۶۷
۴-۳-بیانیه چشمانداز جهاد دانشگاهی ۶۷
۴-۴-شناسایی عوامل بیرونی و درونی جهاد دانشگاهی استان سمنان ۶۸
۴-۴-۱-استراتژیهای جهاد دانشگاهی استان سمنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی بر اساس سوال اول تحقیق ۷۰
۴-۵-استخراج عوامل بحرانی موفقیت با توجه به استراتژیهای منتخب ۷۰
۴-۵-۱-اجزاء نقشه استراتژی جهاد دانشگاهی استان سمنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی بر اساس سوال دوم تحقیق ۷۰
۴-۶-استخراج وزن مطلوب برای سطوح کارت امتیازی متوازن ۷۲
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
۴-۷-انجام مراحل تکنیک دیماتل فازی ۷۲
۴-۷-انجام مراحل تکنیک دیماتل فازی ۷۴
۴-۷-۱-روابط علت و معلولی اجزاء نقشه استراتژی جهاد دانشگاهی استان سمنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی بر اساس سوال سوم تحقیق ۸۲
۴-۷-۲-میزان تاثیرگذاری و تاثیرپذیری اجزاء نقشه استراتژی جهاد دانشگاهی استان سمنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی بر اساس سوال چهارم تحقیق ۸۴
۴-۸-استخراج نقشه استراتژی ۸۵
۴-۸-۱-نقشه استراتژی جهاد دانشگاهی استان سمنان با رویکرد اقتصاد مقاومتی بر اساس سوال پنجم تحقیق ۸۵
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری ۸۷
۵-۱-مقدمه ۸۸
۵-۲-پژوهش در یک نگاه ۸۸
۵-۳-نتایج تحقیق ۸۹
۵-۴-بررسی سوالات تحقیق ۹۰
۵-۵-نتایج کاربردی ۹۲
۵-۶-پیشنهادات ۹۳
۵-۷-منابع ۹۵
۵-۷-۱-منابع فارسی ۹۵