۲-۳۳-۲- ویژگی های حرفه ای و فنی معلم………………………………………………………………………….۶۹
۲-۳۳-۳- مهارت در برقراری روابط و مناسبات شخصی…………………………………………………………۷۰
۲-۳۳- پیشینه های تحقیق……………………………………………………………………………………………… ۷۲
۲-۳۴- خلاصه مطالعات انجام گرفته در فصل ۲٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫۷۸
فصل سوم:روش پژوهش………………………………………………………………………………………………….. ۸۰
۳-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………. ۸۱
۳-۲- روش پژوهش ……………………………………………………………………………………………………….. ۸۱
۳-۳- جامعه آماری ………………………………………………………………………………………………………… ۸۱
۳-۴- روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………… ۸۱
۳-۵- روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………… ۸۲
۳-۶- مدارک و اسناد……………………………………………………………………………………………………….. ۸۲
۳-۷- روایی……………………………………………………………… . ………………………………………….. … ۸۳
۳-۸- پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………….۸۳
۳-۹- نحوه نمره گذاری……………………………………………………………………………………………………..۸۳
۳-۱۰- روش های آماری برای تحلیل داده ها………………………………………………………………………..۸۴
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده هاویافته های تحقیق………………………………………………………….. .۸۵
۴-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..۸۶
۴-۲- بخش اول:تجزیه و تحلیل توصیفی…………………………………………………………………………….. ۸۷
۴-۲-۱- وضعیت تاهل…………………………………………………………………………………………………….. ۸۷
۴-۲-۲- سابقه………………………………………………………………………………………………………………….۸۸
۴-۲-۳- تحصیلات…………………………………………………………………………………………………………. ۸۹
۴-۲-۴- جنسیت…………………………………………………………………………………………………………….. ۹۰
۴-۲-۵- سن……………………………………………………………………………………………………………………۹۱
۴-۳- بخش دوم: آزمون فرضیه ها……………………………………………………………………………………… ۹۲
فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………………………… ۹۲
فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………………………….۹۳
فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۴
فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۵
فصل پنجم:خلاصه و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………..۹۶
۵-۱- خلاصه تحقیق………………………………………………………………………………………………………… ۹۷
۵-۲- نتایج تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….۹۷
۵-۳- پیشنهادهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………. ۹۹
۵-۴- محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………….۱۰۰
فهرست منابع و ماخذ……………………………………………………………………………………………………..۱۰۲
ضمائم…………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۶
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول شماره ۲-۱- ویژگی افراد برونگرا و درونگرا ………………………………………………………….. ۳۹
جدول ۴-۱- فراوانی وضعیت تاهل معلمان پایه پنجم ابتدایی شهر میاندوآب………………………….. ۸۷
جدول۴-۲- فراوانی وضعیت سابقه معلمان پایه پنجم ابتدایی شهر میاندوآب………………………………۸۸
جدول ۴-۳ - فراوانی بر حسب تحصیلات …………………………………………………………………………. ۸۹
جدول ۴-۴- فراوانی بر حسب جنسیت………………………………………………………………………………. ۹۰
جدول ۴-۵- فراوانی بر حسب سن …………………………………………………………………………………… ۹۱
جدول ۴-۶- آزمون پیرسون برای فرضیه اول ………………………………………………………………………. ۹۲
جدول ۴-۷- جدول توافقی برای آزمون فرضیه دوم …………………………………………………………….. ۹۳
جدول ۴-۸- آزمون کای دو برای آزمون فرضیه دوم…………………………………………………………….. ۹۳
جدول ۴-۹- آزمون کرامر-فی برای آزمون فرضیه دوم………………………………………………………….. ۹۳
جدول ۴-۱۰- آزمون همبستگی پیرسون برای فرضیه سوم …………………………………………………….. ۹۴
جدول ۴ -۱۱- آزمون همبستگی اسپیرمن برای فرضیه چهارم ………………………………………………… ۹۵