۱۶٫۸
۳٫۶۶
-
-
۷٫۱
۳۸٫۷
۵۴٫۲
۴٫۴۷
۰٫۸۱-
با توجه به یافته های جدول فوق میانگین ادراک از کیفیت خدمات آموزشی در بین دانش آموزان دختر در بعد قابلیت اطمینان از میانگین کیفیت خدمات آموزشی مورد انتظار در این مدارس پایین تر بوده است. در بین گویه های بعد قابلیت اطمینان بیشترین میانگین شکاف مربوط به گویه مودب بودن کارکنان و معلمان مدرسه (۱٫۱-) و کمترین میانگین شکاف مربوط به گویه قابل اطمینان بودن کارکنان و معلمان برای دانش آموزان (۰٫۶۳-) می باشد. نمره منفی شکاف در بعد قابلیت اطمینان در بین دانش آموزان دختر بدین معنی است که دختران از کیفیت خدمات ارائه شده مربوط به این بعد ناراضی می باشند و مدرسه نتوانسته انتظار آنان را برآورده کند.
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
همچنین میانگین ادراک از کیفیت خدمات آموزشی در بین دانش آموزان پسر در بعد قابلیت اطمینان از میانگین کیفیت خدمات آموزشی مورد انتظار در این مدارس پایین تر بوده است. در بین گویه های بعد قابلیت اطمینان بیشترین میانگین شکاف مربوط به گویه مودب بودن کارکنان و معلمان مدرسه (۱٫۲۸-) و کمترین میانگین شکاف مربوط به گویه قابل اطمینان بودن کارکنان و معلمان برای دانش آموزان (۰٫۶۷-) می باشد نمره منفی شکاف در بعد قابلیت اطمینان در بین دانش آموزان پسر بدین معنی است که دانش آموزان پسر از کیفیت خدمات ارائه شده مربوط به این بعد ناراضی می باشند و مدرسه نتوانسته انتظار آنان را برآورده کند.
فرضیه پانزدهم: بین ادراکات و انتظارات فراگیران از کیفیت خدمات آموزشی در بعد قابلیت اطمینان بر حسب جنسیت پاسخگویان تفاوت معنی داری وجوددارد.
جدول۴- ۳۳-تفاوت بین ادراکات و انتظارات فراگیران از کیفیت خدمات آموزشی در بعد قابلیت اطمینان بر حسب جنسیت
متغیر وابسته
تعداد
میانگین
انحراف استاندارد
اختلاف میانگین
مقدار t
درجه آزادی
سطح معنیداری
کیفیت خدمات آموزشی در بعد قابلیت اطمینان
ادراک
دختر
۱۶۷
۱۴٫۳۲
۱٫۷۷
۰٫۱۳۶
۰٫۶۲۲
۳۲۰
۰٫۵۳۴
پسر
۱۵۵
۱۴٫۱۸
۲٫۱۴