جرم بار ۱ کیلوگرم و طول کابل ۵/۰متر ۶۳
شکل (۴-۱۱):کنترل کننده مقاوم تناسبی-انتگرالی-مشتقی - موقعیت سر جرثقیل
به ازای مقادیر مختلف جرم بار و طول کابل برای رسیدن به موقعیت ۷/۰ متر ۶۴
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
شکل (۴-۱۲): کنترل کننده جبرانساز موازی توزیع یافته، موقعیت سر جرثقیل
به ازای مقادیر مختلف جرم بار و طول کابل برای رسیدن به موقعیت ۷/۰ متر ۶۵
شکل (۴-۱۳): کنترل کننده مقاوم تناسبی-انتگرالی-مشتقی، زاویه بار با سر جرثقیل
به ازای مقادیر مختلف جرم بار و طول کابل برای رسیدن به موقعیت ۷/۰ متر ۶۵
عنوان صفحه
شکل (۴-۱۴): کنترل کننده جبرانساز موازی توزیع یافته، زاویه بار با سر جرثقیل
به ازای مقادیر مختلف جرم بار و طول کابل برای رسیدن به موقعیت ۷/۰ متر ۶۶
شکل (۴-۱۵): کنترل کننده PID براساس الگوریتم ژنتیک، کنترل موقعیت سر جرثقیل
به ازای بهره های کنترلی متفاوت و مسافت۵/۰ و جرم بار ۱ کیلو گرم و طول کابل ۵/۰ ۶۹
شکل (۴-۱۶): کنترلکننده جبرانساز موازی توزیع یافته، کنترل موقعیت سرجرثقیل
به ازای مسافت ۵/۰و جرم بار ۱ کیلوگرم و طول کابل ۵/۰ متر ۶۹
شکل (۴-۱۷): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی بر اساس الگوریتم ژنتیک، زاویه
بار با سر جرثقیل به ازای بهرههای کنترلی متفاوت و مسافت ۵/۰ ۷۰
شکل (۴-۱۸): کنترل کننده جبرانساز موازی توزیع یافته، زاویه بار با سرجرثقیل
به ازای مسافت ۵/۰ و جرم بار ۱ و طول کابل ۵/۰ متر ۷۰
شکل (۴-۱۹): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی با تنظیم کننده فازی، کنترل
موقعیت سر جرثقیل به ازای جرم بار ۵/۰ و طول کابل ۷۵/۰ و مسافت ۵/۰ ۷۱
شکل (۴-۲۰): کنترل کننده جبرانساز موازی توزیع یافته، کنترل موقعیت سرجرثقیل
به ازای جرم بار ۵/۰ و طول کابل ۷۵/۰ و مسافت ۵/۰ ۷۲
شکل (۴-۲۱): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی با تنظیم کننده فازی، کنترل
زاویه بار با سر جرثقیل به ازای جرم بار ۵/۰ و طول کابل ۷۵/۰ و مسافت ۵/۰ ۷۲
شکل (۴-۲۲): کنترل کننده جبرانساز موازی توزیع یافته، کنترل زاویه بار به ازای
جرم بار ۵/۰ و طول کابل ۷۵/۰ و مسافت ۵/۰ متر ۷۳
شکل (۴-۲۳): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی با تنظیمکننده فازی، کنترل
موقعیت سر جرثقیل به ازای جرم بار ۱ و طول کابل ۲۵/۰ و مسافت ۵/۰ ۷۳
شکل (۴-۲۴): کنترل کننده جبرانساز موازی توزیع یافته، کنترل موقعیت سر
جرثقیل به ازای جرم بار ۱ و طول کابل ۲۵/۰ و مسافت ۵/۰ ۷۴
عنوان صفحه
شکل (۴-۲۵): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی با تنظیمکننده فازی،
کنترل زاویه بار با سرجرثقیل به ازای جرم بار ۱ و طول کابل ۲۵/۰ و مسافت ۵/۰ ۷۴
شکل (۴-۲۶): کنترل کننده جبرانساز موازی توزیع یافته، کنترل زاویه بار با سر
جرثقیل به ازای جرم بار ۱ و طول کابل ۲۵/۰ و مسافت ۵/۰ ۷۵
شکل (۴-۲۷): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی بر اساس الگوریتم PSO،
موقعیت سر جرثقیل به ازای مسافتهای متفاوت ۷۸
شکل (۴-۲۸): کنترل کننده جبرانساز موازی توزیع شده، موقعیت سر جرثقیل
به ازای مسافتهای متفاوت ۷۸
شکل (۴-۲۹): کنترل کننده تناسبی-انتگرالی-مشتقی بر اساس الگوریتم PSO،
زاویه نوسان بار به ازای مسافتهای متفاوت ۷۹
شکل (۴-۳۰): کنترلکنندهجبرانساز موازی توزیع یافته، زاویه نوسان بار
به ازای مسافتهایمتفاوت ۷۹
شکل (۵-۱): یک مجموعه فازی نوع ۲ ۸۳
شکل (۵-۲): رد پای عدم قطعیت مجموعه فازی نوع ۲ ۸۵
شکل (۵-۳): یک مجموعه فازی نوع ۲ بازه ای ۸۶
شکل (۵-۴): تابع عضویت فازی نوع ۲ ۱۰۳
شکل (۵-۵): تابع عضویت فازی نوع ۲ ۱۰۴
شکل (۵-۶): تابع عضویت فازی نوع ۲ ………………………………………………… ۱۰۴
شکل (۵-۷): تابع عضویت فازی نوع ۲ ۱۰۵
شکل (۵-۸): تابع عضویت فازی نوع ۲ ۱۰۵
شکل (۵-۹): تابع عضویت فازی نوع ۲ ۱۰۶
شکل (۵-۱۰): تابع عضویت فازی نوع ۲ ۱۰۶