۴-۲-۵٫ مدل ساختاری و آزمون فرضیات تحقیق ۱۱۸
۱۲۴
۵-۱٫ مقدمه ۱۲۵
۵-۲٫ نتیجه گیری از آزمون فرضیات با بهره گرفتن از مدل معادلات ساختاری ۱۲۶
۵-۳٫ پیشنهادهای مبتنی بر نتایج پژوهش ۱۲۸
۵-۴٫ پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی ۱۲۹
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۵-۵٫ محدودیتهای تحقیق ۱۲۹
فهرست جدولها
عنوان صفحه
جدول ۲-۱: ویژگیهای انواع جوّ سازمانی در مدرسه ۲۷
جدول ۲-۲: سیمای ویژگیهای سازمانی ۲۸
جدول ۲-۳: ابعاد جوّ سازمانی ۳۳
جدول ۳-۱: طیف نمرات تعیین متغیرهای مورد مطالعه ۹۸
جدول ۳-۲: دستهبندی شاخص های مرتبط با هر متغیر ۹۹
جدول۳-۳: میزان آلفای کرونباخ برای پرسشنامه کلی………………………………………………………………………..۱۰۲
جدول ۳-۴: میزان آلفای کرونباخ برای بخشهای مختلف پرسشنامه…………………………………………………….۱۰۲
جدول ۴-۱: توزیع فراوانی نمونۀ آماری از نظر جنسیت………………………………………………………………………..۱۰۵
جدول ۴-۲: توزیع فراوانی نمونۀ آماری از نظر سن………………………………………………………………………………۱۰۶
جدول ۴-۳: توزیع فراوانی نمونۀ آماری از نظر تحصیلات ……………………………………………………………………۱۰۸
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی نمونۀ آماری از نظر سابقۀ کاری……………………………………………………………………۱۰۹
جدول ۴-۵: تست نرمال بودن داده ها………………………………………………………………………………………………..۱۱۳
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار ۳-۱: روشهای سنجش روایی وسیله اندازه گیری (حسینی، مهدیزاده اشرفی، ۱۳۸۸، ۱۴۱)………….۱۰۰
نمودار ۴-۱: توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر جنسیت………………………………………………………………………۱۰۵
نمودار ۴-۲: نمودار دایرهای جنسیت……………………………………………………………………………………………….۱۰۶
نمودار ۴-۳: توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر سن…………………………………………………………………………….۱۰۷
نمودار ۴-۴: نمودار دایرهای نمونه آماری توزیع سن ………………………………………………………………………….۱۰۷
نمودار ۴-۵: توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر تحصیلات…………………………………………………………………..۱۰۸
نمودار ۴-۶: نمودار دایرهای نمونه آماری توزیع تحصیلات…………………………………………………………………۱۰۹
نمودار ۴-۷: توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر سابقه کاری…………………………………………………………………۱۱۰
نمودار ۴-۸: نمودار دایرهای نمونه آماری از نظر سابقه کاری……………………………………………………………….۱۱۰
فهرست شکلها
ح
عنوان صفحه
شکل ۲-۱: مدل تعاملی ابعاد جوّ سازمانی ……۲۲
شکل ۲-۲: الگوی نیازـ فشار …….۲۳
شکل ۲-۳: عوامل مرئی و نامرئی جوّ سازمانی از نظر هاجتس ۲۴
شکل ۲-۴: جوّ مدرسه به عنوان ترکیبی از رفتار مدیر و رفتارهای معلمان…………………………………………………………۲۵
شکل ۲-۵: فرایند ایجاد جوّ سازمانی در رویکرد ساختاری…………………………………………………………………………..۲۹
شکل ۲-۶: فرایند ایجاد جوّ سازمانی در رویکرد ادراکی…………………………………………………………………………….۳۰
شکل ۲-۷: فرایند ایجاد جوّ سازمانی در رویکرد تعاملی……………………………………………………………………………..۳۰
شکل ۲-۸: رویکرد فرهنگی به جوّ سازمانی……………………………………………………………………………………………۳۱
شکل ۲-۹: پل جوّ سازمانی……………………………………………………………………………………………………………….۳۵
شکل ۲-۱۰: مراحل بهبود جوّ سازمانی………………………………………………………………………………………………….۳۸
شکل ۲-۱۱: مدل عاطفی ………………………………………………………………………………………………………………..۵۶