تغییر در سطح رضایت بر مراجعات مشتری در اولین دوره زمانی (t)تاثیر گذاشته ،اما آثار این تغییر در دوره های زمانی بعدی (t+1)باقی می ماند.
Clerfeuille & poubanne
۲۰۰۳
مشتریان بخش دارو و درمان
تبلیغات دهان به دهان مثبت، جذب مشتریان جدید، کاهش هزینه، تلاش برای بهبود کیفیت خدمات، بهبود کیفیت خدمات درک شده توسط مشتری، فروش، حفظ مشتری، سهم بازار، سودآوری
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
طبقه بندی عناصرخدمات برای تعهد وسهم خرید مشتری در جامعه آماری تعیین شده.
Gomez et al
۲۰۰۴
۲۵۰ خرده فروشی
ویژگی های خاص، عامل رضایت، رضایت مشتری، عملکرد فروش
تطابق پیچیدگی ها در ارتباط عملکرد فروش – رضایت بر مبنای مدل تجربی تفاوتها و چگونگی استفاده مدیران از این نتایج برای سیاست های رضایت مشتری
Jevonson
۲۰۰۵
۵۰۳ مدیر در استرالیا
رضایت مشتری، کیفیت خدمات، دسترسی به خدمات، انتظارات، عملکرد
ارائه تعدادی مفاهیم معنادار و مهم به محققان برای تمرین بکارگیری نتایج رضایت مشتری و کیفیت خدمات برای مدیران
Gallarza & saura
۲۰۰۶
دانشجویان دانشگاه اسپانیا که درفصل بهار سفر گروهی دارند.
کارایی،کیفیت خدمات،ارزش اجتماعی،زیبایی شناسی،هزینه مالی درک شده،ریسک درک شده،زمان و هزینه تلاش،رضایت،وفاداری
بین کیفیت-ارزش-رضایت-وفاداری رابطه زنجیره ای وجود دارد.
Hsu
۲۰۰۷
بزرگترین خرده فروشی آن لاین در تایوان(Pchome online)
اعتماد، ارزش درک شده، شکایت مشتری، انتظارات مشتری،کیفیت درک شده الکترونیک، وفاداری مشتری،رضایت مشتری
ارائه عوامل موثر بر رضایت مشتری در خرده فروشی آن لاین
Liu et al
۲۰۰۸
خریداران اینترنتی کتاب
انتظارات مشتری، شناخت، وفاداری مشتری، شکایت مشتری
ارائه یک مدل از CSI در تجارت الکترونیک با بهره گرفتن از تکنیکهای فازی و روشی برای محاسبه CSI ، همچنین این تحقیق اساس و مبنای تئوریک را برای کاهش ریسک تجارت الکترونیک، ارائه می کند.
G.Chi & Gursoy
۲۰۰۹
کارکنان، مشتریان و مدیران هتل های سه و چهار ستاره (در پنج ناحیه)
رضایت کارکنان،رضایت مشتری،عملکرد مالی
رضایت مشتری تأثیر معنی دار و مثبتی بر عملکرد مالی دارد و رضایت کارکنان تأثیر مثبت مستقیم بر عملکرد مالی ندارد ، در عوض ارتباط غیر مستقیم بین رضایت کارکنان و عملکرد مالی وجود دارد که با رضایت مشتری تعدیل می شود.
Kwong et al