باتوجه به نتایج آزمون تحلیل واریانس سطح معناداری برابر است با ۳۹۳/۰ =sig در نتیجه در فاصله اطمینان ۹۵% سطح معناداری بیش تر از ۰۵/۰ بوده و فرض برابری میانگین ها و فرضH0 تایید می شود بنابراین می توان نتیجه گرفت که :
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران از دید کارکنان بین گروه های مختلف تحصیلی (دیپلم ، فوق دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس و بالاتر ) تفاوت معناداری ندارد .
۴-۲-۳-۲-۴- بررسی رابطه سابقه خدمت و درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران از دید کارکنان بانک ملی :
فرض H0 : درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران از دید کارکنان بانک ملی در سوابق خدمتی مختلف تفاوت معناداری ندارد.
فرض H1 : درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران از دید کارکنان بانک ملی در سوابق خدمتی مختلف تحصیلی تفاوت معناداری دارد.
۴-۳۹ جدول آزمون مقایسه میانگین درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران از دید کارکنان با سوابق خدمتی (تحلیل واریانس )
درک شاخص های رهبری اخلاقی
مجموع مربعات
درجه آزادی
میانگین مربع
F
سطح معنی داری
بین گروه ها
۲.۳۹۷
۵
۰.۴۷۹
۰.۹۵۷
۰.۴۴۵
درون گروه ها
۱۵۸.۸۴۱
۳۱۷
۰.۵۰۱
جمع
۱۶۱.۲۳۸
۳۲۲
با توجه به نتایج آزمون تحلیل واریانس سطح معناداری برابر است با ۴۴۵/۰ =sig در نتیجه در فاصله اطمینان ۹۵% سطح معناداری بیش تر از ۰۵/۰ بوده و فرض برابری میانگین ها و فرضH0 تایید می شود بنابراین می توان نتیجه گرفت که :
درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران از دید کارکنان درسوابق خدمتی مختلف ، تفاوت معناداری ندارد .
۴-۲-۳-۲-۵- بررسی رابطه رسته شغلی و درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران از دید کارکنان بانک ملی
فرض H0: درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران از دید کارکنان بانک ملی برحسب رسته شغلی آنان ، تفاوت معناداری ندارد.
فرض H1: درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران از دید کارکنان بانک ملی برحسب رسته شغلی آنان ، تفاوت معناداری دارد.
۴-۴۰ جدول آزمون مقایسه میانگین درک شاخص های رهبری اخلاقی مدیران از دید کارکنان برحسب رسته شغلی ( تحلیل واریانس )