۴۹
شیوه های ارزشیابی تناسب لازم را با توانایی دبیران دارد.
۵۰
کیفیت شیوه های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی کافی به نظر می رسد.
۵۱ - لطفاً درمورد هریک ازمعیارهای ذکرشده(هدف،محتوا،روش تدریس،ارزشیابی) چنانچه مطلبی بنظرتان می رسد که مورد سوال واقع نشده است مرقوم فرمایید.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
۵۲- اگردرمورد نکات مثبت ومنفی کتاب درسی نکاتی را قابل توجه می دانید لطفا مرقوم فرمایید.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
* درصورت تمایل این قسمت را پاسخ دهید.
۵۳- لطفا ازهربخش یک سوال که برمبنای تجزیه تحلیل باشد مرقوم فرمایید.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
۵۴- لطفا دو سوال تستی از شیمی وفیزیک درحیطه عاطفی مطرح کنید.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
باسپاس فراوان
پیوست ب: پرسشنامه دانشآموزان
دانش آموز عزیز :
این پرسشنامه به دنبال رسیدن به این واقعیت است که آیا برای درس علوم تجربی به اندازه کافی اندیشه شده است و یا اینکه لازم است در آنها تغییراتی بوجود آید. پس خواهشمند است سوالات را با دقت مطــالعه کنید و پاسخ صــحیح که به ذهن شما می رسدراعلامت گذاری کنیداگرتوضیحاتی به نظرتان میرسد آنرابنویسید.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
باتشکر – محقق محرم اسلامی پیرسلامی دانشجوی ارشد برنامه ریزی درسی واحد مرودشت.
اگرمایل هستید نام ونام خانوادگی خودرابنویسید………………………..پسر□ دختر□ مدرسه راهنمایی…………………….
ردیف
پرسش
بلی
خیر
تاحدودی
۱
در تابستان سال قبل برای تقویت درس علوم تجربی فعالیتی داشته اید؟