شکل ۶-۱۵: توزیع تنش فون مایسز در راستای طول بال در تیرک جلویی برای حالتهای متفاوت زاویه نصب دندههای عرضی ۱۰۵
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
شکل ۶-۱۶: جابجایی بال در راستای طول بال ۱۰۵
شکل ۶-۱۷: توزیع تنش در ریشه بال برای سطح مقطع متفاوت تیرکهای طولی ۱۰۶
شکل ۶-۱۸: جابجایی نوک بال برای تیرکهای طولی با سطح مقطع متفاوت ۱۰۷
۱۰۷
شکل ۶-۲۰: توزیع تنش در طول بال در تیرک جلویی برای حالتهای متفاوت مصرف سوخت ۱۰۹
شکل ۶-۲۱: جابجایی در طول بال برای حالتهای متفاوت مصرف سوخت ۱۰۹
شکل۶-۲۲: همگرایی فرکانس اول بر حسب تعداد گرهها ۱۱۰
شکل ۶-۲۳: مودهای فرکانسی بال ۱۱۲
شکل۶-۲۴: نمایش محور الاستیک و سطح مقطع تیر مخروطی ۱۱۳
شکل ۶-۲۵: مقایسه سرعت فلاتر بر حسب زاویه عقبگرد برای نسبتهای متفاوت TR
(=۱۰ λ) ۱۱۴
شکل۶-۲۶: مقایسه فرکانس فلاتر بر حسب زاویه عقبگرد برای نسبتهای متفاوت TR
(=۱۰ λ) ۱۱۵
شکل۶-۲۷: مقایسه سرعت فلاتر بر حسب نسبت مخروطی برای زوایای عقبگرد مختلف
(=۱۰ λ ) ۱۱۶
شکل۶-۲۸: مقایسه فرکانس فلاتر بر حسب نسبت مخروطی برای زوایای عقبگرد مختلف
(=۱۰ λ) ۱۱۶
شکل۶-۲۹: مقایسه سرعت فلاتر برحسب زاویه عقبگرد برای نسبتهای متفاوت λ و TR=0 117
شکل۶-۳۰: مقایسه فرکانس فلاتر برحسب زاویه عقبگرد برای نسبتهای متفاوت λ و TR=0 117
شکل۶-۳۱: مقایسه سرعت فلاتر برحسب زاویه عقبگرد برای نسبتهای متفاوت λ و TR=0.8 118
شکل۶-۳۲: مقایسه فرکانس فلاتر برحسب زاویه عقبگرد برای نسبتهای متفاوت λ و TR=0.8 118
شکل۶-۳۳: مقایسه سرعت فلاتر برحسب نسبت مخروطی برای نسبتهای متفاوت λ و Λ=۰ ۱۱۹
شکل۶-۳۴: مقایسه سرعت فلاتر برحسب نسبت مخروطی برای نسبتهای متفاوت λ و Λ=۴۵ ۱۱۹
شکل۶-۳۵: بال طراحی شده در نرم افزار CATIA 120
شکل۶-۳۶: سیستمهای مختصات و سطح مقطع بال دارای شکستگی ۱۲۱
شکل۶-۳۷: تغییرات ممان اینرسی و ممان اینرسی قطبی نسبت به فاصله از ریشه بال ۱۲۲
شکل۶-۳۸: تغییرات سرعت فلاتر نسبت به زاویه عقبگرد برای ارتفاعهای پروازی متفاوت ۱۲۳
شکل۶-۳۹: تغییرات سرعت فلاتر نسبت به افزایش ارتفاع به ازای زوایای عقبگرد متفاوت ۱۲۴
شکل۶-۴۰: تغییرات سرعت فلاتر نسبت به ? به ازای زاویه عقبگرد۲۳٫۴ =Λ ۱۲۴
فهرست جدولها
جدول۲-۱: کاربرد مواد مرکب در هواپیماهای پیشرفته ۲۶
جدول ۲-۲: فواید و معایب استفاده از مواد مرکب ۲۷
جدول۳-۱: متوسط ضریب بار انواع هواپیما ۳۲
جدول۴-۱: نوع حرکت و مشخصههای پایداری برای مقادیر مختلف و ۷۰
جدول۵-۱: مشخصات بال طراحی شده ۸۴
جدول۵-۲: عنوان و حجم مخازن سوخت در هواپیمای ایرباس ۳۲۰ ۸۶
جدول۵-۳: خصوصیات المانهای به کار برده شده Abaqus 88
جدول۵-۴: خواص مکانیکی آلومینیوم ۸۹
جدول۶-۱: بیشترین جابجایی برای حالت۱ ۹۵
جدول۶-۲: بیشترین جابجایی برای حالت۲ ۹۵
جدول۶-۳: مقایسه ماکزیمم جابجایی عمودی و تنش در المانهای جامد و پوستهای ۹۶
جدول ۶-۴: حالتهای مختلف استفاده از مخازن سوخت ۱۰۸
جدول۶-۵: فرکانسهای طبیعی بال طراحی شده توسط تحلیل اجزای محدود ۱۱۰
جدول ۶-۶: مقایسه سرعت و فرکانس فلاتر برای یک بال یکنواخت ۱۱۳