تبلیغات گردشگری استان در رسانه های گوناگون
۰۹۲۸/۴
۰۷۶۲۷/۰
۹۷
۳۲۸/۱۴
۰۱۶۵۳/۴
۱۶۹۰۷/۴
نحوه ی تعامل استان با رسانههای سایر استانها و حتی در سطح بینالملل
۶۱۸۶/۴
۰۵۷۵۹/۰
۹۷
۱۰۴/۲۸
۵۶۱۰۱/۴
۶۷۶۱۹/۴
روابط میان مصرف کنندگان برند
سبک، ویژگی و روحیات گردشگران استان
۶۱۸۶/۴
۰۵۷۵۹/۰
۹۷
۱۰۴/۲۸
۵۶۱۰۱/۴
۶۷۶۱۹/۴
ارتباطات و تعاملات میان قشرهای مختلف مردم در گیلان با گردشگران
۲۱۶۵/۴
۰۶۷۵۲/۰
۹۷
۰۱۷/۱۸
۱۴۸۹۸/۴
۲۸۴۰۲/۴
روابط و تعاملات سازمانهای گیلانی با یکدیگر (اعم از دولتی با دولتی یا خصوصی و غیره)
۳۷۱۱/۴
۰۶۹۲۴/۰
۹۷
۸۰۴/۱۹
۳۰۱۸۶/۴
۴۴۰۳۴/۴
اطلاعات مندرج در جدول ۴-۶ نشان میدهد که متوسط امتیازات برای همه متغیرهای مستقل بیشتر از ۳ است. یعنی کارشناسان پاسخدهنده معتقدند که در وضعیت فعلی، تمامی متغیرهای مستقل به عنوان عوامل مؤثری بوده و از این قابلیت برخوردارند که هسته مرکزی برند گردشگری که متشکل از شخصیت برند، موقعیتیابی برند و اصالت برند است، را تقویت کنند. بنابراین فرضیه های H1، H2، H3 و H4 کــه در آن ادعا شده بوده عوامل مذکور عوامل مؤثّری از نگاه کارشناسان و خبرگان هستند، پــذیرفته می شود.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
همانطور که از آماره t می توان نتیجه گرفت، از سنجه های مربوط به متغیر مستقل «خدمات ابتدایی برند»، «هتل ها و خدمات وابسته به آنها» از بیشترین تأثیر بر روی این متغیر مستقل برخوردار است و پس از آن «کیفیت خدمات خرده فروشی» و «کیفیت خدمات تفریحی- فراغتی و رویدادها» در رتبه بعدی اثرگذاری قرار دارند.
در خصوص سنجه های متغیر مستقل «زیرساخت های برند»، «کیفیت تسهیلات و خدمات فراهم آمده برای بازدیدکنندگان» از بیشترین تأثیر برخوردار است و «خدمات دسترسی درون استان (حمل و نقل داخلی و عمومی)»، «خدمات دسترسی به سایر استان ها (حمل و نقل خارجی)» در رتبه های بعدی اثرگذاری قرار دارند.
در خصوص سنجه های مربوط به متغیر مستقل «ارتباطات رسانه ای برند»، «نحوه ی انعکاس فرهنگ و هویت استان در هنر و آموزش عمومی» و «فعالیت های بازاریابی و ترویج سیمای استان به عنوان یک مقصد گردشگری» از بیشترین تأثیر برخوردارند و «نحوه ی تعامل استان با رسانه های سایر استان ها و حتی در سطح بین الملل» و «روابط عمومی و ارتباطات بین المللی سازمان های ایران» در رتبه های بعدی اثر گذاری هستند.