جدول 4 21. وزن متغیرهای تحقیق با بهره گرفتن از روش وزن دهی آنتروپی………………………………100
جدول 4 22. وزن متغیرهای تحقیق با بهره گرفتن از روش وزن دهی انحراف معیار استاندارد…………100
جدول 4 23. وزن های تعدیل شده متغیرهای تحقیق……………………………………………………………101
جدول 4 24. نتایج آزمون کروسکال والیس جهت سنجش اثر سطوح سنی مختلف بر متغیرهای تحقیق.102
جدول 4 25. نتایج آزمون کروسکال والیس جهت سنجش اثر سطوح تحصیلات مختلف بر متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….103
جدول 4 26. نتایج آزمون کروسکال والیس جهت سنجش اثر میزان سابقه کار مختلف بر متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..104
فهرست اشکال و نمودارها
شکل 1 1. مدل مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………………..3
شکل 1 2. نقشه راه انجام پژوهش…………………………………………………………………………………………7
شکل 2 1 زنجیره سفارش شرکت حمل و نقل FedEx…………………………………………………………37
شکل 2 2. تئوری رفتار منطقی …………………………………………………………………………………………..40
شکل 2 3. تئوری رفتار برنامه ریزی شده ……………………………………………………………………………..40
شکل 2 4. مدل مفهومی از پذیرش فناوری…………………………………………………………………………..41
شکل 2 5. مدل پذیرش فناوری…………………………………………………………………………………………..42
شکل 2 6. فرایند پذیرش و استفاده از فناوری اطلاعات بر مبنای مدل پذیرش فناوری……………….42
شکل 2 7. مدل پذیرش فناوری 2……………………………………………………………………………………….46
شکل 2 8. مدل تناسب وظیفه با فناوری……………………………………………………………………………….47
شکل 2 9. مدل مفهومی تحقیق…………………………………………………………………………………………..49
شکل 2 10. زنجیره ارزش مرکز همکاری های فناوری ریاست جمهوری…………………………………55
شکل 2 11. فرایند مدیریت ایده ها……………………………………………………………………………………..55
شکل 2 12. فرایند تصویب پروژه……………………………………………………………………………………….56
شکل 2 13. فرایند پایش استراتژیک……………………………………………………………………………………56
شکل 2 14. فرایند مدیریت پروژه……………………………………………………………………………………….57
شکل 2 15. فرایند مدیریت دانش……………………………………………………………………………………….57
شکل 2 16. فرایند مدیریت منابع انسانی………………………………………………………………………………58
شکل 2 17. فرایند فناوری اطلاعات……………………………………………………………………………………58
شکل 2 18. ابعاد مختلف فناوری………………………………………………………………………………………..59
شکل 2 19. مدل مفهومی یافته شده…………………………………………………………………………………….66
نمودار 4 1. نموداردایره ای فراوانی پاسخ دهندگان برحسب استفاده از سیستم مدیریت اطلاعات پروژه.84
نمودار4 2. نمودار دایره ای پاسخ دهندگان برحسب جنسیت کارکنان………………………………………85
نمودار 4 3. نموداردایره ای جامعه ی آماری برحسب سن………………………………………………………85
نمودار 4 4. نموداردایرهای جامعه آماری برحسب سطح تحصیلات……………………………………….86
نمودار 4 5. تقسیم بندی پاسخ دهندگان برحسب میزان سابقه کار……………………………………………87
نمودار 4 6. تقسیم بندی پاسخ دهندگان برحسب میزان استفاده(دقیقه) از سیستم مدیریت اطلاعات پروژ.88
نمودار 4 7. همبستگی دو متغیر عملکرد مورد انتظار و قصد استفاده………………………………………..94
نمودار 4 8. نمودار همبستگی دو متغیر تلاش مورد انتظار و قصد استفاده…………………………………95
نمودار 4 9. همبستگی دو متغیر تاثیر اجتماعی و قصد استفاده…………………………………………………96
نمودار 4 10. همبستگی دو متغیر تسهیل شرایط و میزان استفاده واقعی از سیستم………………………97
نمودار 4 11. همبستگی دو متغیر اعتماد و قصد استفاده………………………………………………………….98
نمودار 4 12. همبستگی دو متغیر استفاده و قصد استفاده………………………………………………………..99
فصل اول
کلیات پژوهش
-
-
-
- مقدمه
-
-
در طي دهه ی اخير، شدت يافتن رقابت ميان سازمانها در جهت بهینهسازی و مكانيزه سازي فرایندهای درونسازمانی توجه آنها را به سمت شناخت دقیقتر و عمیقتر نيازها و خواستههای سازمان و كاركنان سوق داده است. علیرغم سرمایهگذاریهای فراوان انجامشده درزمینهی کاربری فناوریهای اطلاعاتی در عرصه مذكور میزان استفاده از این فناوریها يا چندان بالا نبوده و يا اثربخشي مطلوب را نداشته است. این موضوع نیاز به انجام پژوهش برای شناسایی عوامل تعیینکننده پذیرش دستگاههای الكترونيكي سازماني توسط كاركنان را آشکار می سازد. درک عواملی که موجب پذیرش فناوری های جدید میشود و ایجاد شرایطی که تحت آن، فناوری های اطلاعاتی موردنظر پذیرفته شود از پژوهشهای مهم درزمینه شناسایی و تبیین رفتار مصرفکننده است. چراکه تبیین رفتار مصرف کنندگان كه در اين تحقيق كاركنان میباشند، امکان ارائه برنامههای مطلوبتر و افزایش رضایت آنها در جهت سودآوری بيشتر را فراهم میآورد. با توجه به این مطلب این تحقیق باهدف شناسایی عوامل دارای رابطه با درک مفید بودن و سهولت استفاده از سیستم الكترونيكي مديريت اطلاعات پروژه در سازمانهای پروژه محور توسط كاركنان، بر اساس نظریه يكپارچه پذيرش و بهکارگیری فناوري (UTAUT)، شناسایی جایگاه متغیرهای محیطی در مدل رفتار كاركنان بهنحویکه با کنترل آنها امکان تغییر نگرش و افزایش بهره گیری كاركنان از خدمات الكترونيكي سازماني در راستای کاهش زمان و افزایش بهره وری و ایجاد ارزشافزوده برای سازمانهای پروژه محور انجامشده است.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))