پاکپور رودسری، ایمان.(۱۳۸۷). “ تأثیر بازار محوری بر عملکرد بازرگانی شرکت های عضو بورس اوراق بهادار ". پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
پژوهی، نیلوفر.(زمستان ۱۳۹۰). “تاثیر اهرم مالی بر انحراف تورمی ارزش افزوده اقتصادی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران” .پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد رشت.
پیرس، جان. رابینسون.(۱۳۸۹). “برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک(جلد۱)” .ترجمه سهراب خلیلی شورینی. تهران : انتشارات یادواره کتاب.
تقی زاده، رسول. فضلی، صفر.(۱۳۹۰). “روش اندازه گیری عملکرد شرکت ها با بهره گرفتن از رویکرد ترتیبی آنالیز خاکستری و تاپسیس فازی” . چشم انداز مدیریت صنعتی، شماره ۲ ، ص ص ۱۵۰-۱۲۵٫
تهرانی، رضا. حصبایی، آمنه .احمدی نیا ،حامد.(۱۳۹۰). “بررسی ارتباط معیارهای و شاخص های ارزیابی عملکرد منتخب در ارزیابی عملکرد شرکت های سرمایه گذاری پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار” .بررسی های حسابداری و حسابرسی، شماره ۶۵ ، ص ص ۴۰-۱۹٫
تیموری ، ابراهیم. علی اکبری، محمد حسن.(۱۳۸۸). “اندازه گیری عملکرد کسب و کار(جلد اول)” . تهران : دانشگاه علم و صنعت ایران.
جلالی فریز هندی، سید حسین .غدیر شکیبا، جمال.(۱۳۹۰). “بررسی عوامل تاثیر گذار بر حسابداری مدیریت استراتژیک و ارتباط آن با بهبود عملکرد شرکت” دومین کنفراس مدیریت اجرایی.
حاجی کتابی، علی. کیائی، بتول . نصیری، نسترن.(۱۳۸۷). ” بررسی و تبیین ماهیت مدیریت عملکرد با توجه به الگوی BSC “. مجموعه مقالات کنفراس ملی مدیریت عملکرد ،جهاد دانشگاهی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، ص ص ۲۰-۱ .
حاجی جباری، علیرضا.سر آبادانی، مهدی .(۱۳۸۶). “راهنمای کاربردی ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی(جلد اول)“. تهران : مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران.
حاضر، منوچهر .(۱۳۷۴). “تصمیم گیری در مدیریت(جلد اول)“. چاپ سوم، تهران : مرکز آموزش مدیریت دولتی.
حافظ نیا، محمدرضا.(۱۳۸۸).”مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی” .تهران : انتشارات سمت.
حسن زاده، رسول . نژاد ایرانی، فرهاد. لطف الله حقی، ماهرخ.(۱۳۸۸). ” بررسی تطبیقی تأثیر معیارهای عملکرد مالی برتصمیم گیری مدیران بانکها با بهره گرفتن از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی(AHP) “ فراسوی مدیریت ،سال سوم ،شماره ۱۱ ، ص ص ۲۱۱-۱۸۵٫
حسینی ، سید محمود.سلیمی فرد ،خداکرم. یداللهی، شهربانو.(۱۳۹۱). ” طراحی مدلی برای اندازه گیری هوشمندی استراتژیک سازمانی و اندازه گیری میزان آن در بین شرکت های استفاده کننده از نرم افزارهای هوشمندی کسب و کار در ایران “. پژوهش های مدیریت منابع انسانی ، شماره ۱ ، ص ص ۴۳-۲۱٫
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
خاکی، غلامرضا.(۱۳۸۷). “روش تحقیق در مدیریت“. چاپ سوم ، تهران : انتشارات بازتاب.
خالقی مقدم، حمید. برزیده، فرخ.(۱۳۸۲).” ارتباط بین رویکردهای مختلف در اندازه گیری عملکرد مالی شرکت ها". فصلنامه مطالعات حسابداری ،شماره ۲ ، ص ص ۱۰۶-۸۳.
دانشفرد، کرم الله. وحدانی، کاوه.آغز، عسل.(۱۳۸۹) ” بررسی نقش پیاده سازی کارت امتیاز متوازن در بهبود عملکرد سازمان “. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی ،شماره ۲ ، ص ص ۷۲-۵۵٫
دیوید،آر، فرد.(۱۳۹۱) “مدیریت استراتژیک” .ترجمه علی پارسیان و سید محمد اعرابی. چاپ بیست و سوم.تهران :دفتر پژوهش های فرهنگی.
رجائیان، محمد مهدی.(۱۳۸۷).” استفاده از کارت امتیازی متوازن برای ارزیابی شرکت های فن آوری اطلاعات “. مجموعه مقالات کنفراس ملی مدیریت عملکرد ، جهاد دانشگاهی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران،ص ص ۱۵-۱٫
رجوعی، مرتضی.(۱۳۸۷).” مدیریت عدم اطمینان در تصمیمات استراتژیک ” . هنر مدیریت ، شماره ۴ ، ص ص ۱۲-۹٫
رحمانی، محمد.(۱۳۸۷).” ارزیابی عملکرد از دیدگاه سنتی “. مجموعه مقالات کنفراس ملی مدیریت عملکرد ،جهاد دانشگاهی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، ص ص ۱۴-۱٫
رحیمی ،غفور.(۱۳۸۵). “ارزیابی عملکرد و بهبود مستمر سازمان" ماهنامه تدبیر،شماره ۱۷۳ ، ص ص ۴۴-۴۱.
رهنمای رودپشتی، فریدون.(۱۳۸۶). ” بررسی و ارزیابی کارکرد ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازار جهت ارزیابی عملکرد اقتصادی شرکت ها “. پژوهشنامه اقتصادی ،ص ص ۱۷۵-۱۵۷٫
رهنمای رودپشتی، فریدون. محمودی، محمد.(۱۳۸۹)."بررسی و ارزیابی ارزش افزوده اقتصادی و ارزش افزوده بازاردر مدیریت ارزش افزوده سهامداران"، پژوهشگر شماره ویژه.
روغنیان ،عماد.(۱۳۸۷). ” بررسی روش های مختلف اندازه گیری عملکرد و معرفی کارت امتیازی متوازن به عنوان روشی جامع و کل نگر ” .مجموعه مقالات کنفراس ملی مدیریت عملکرد ،جهاد دانشگاهی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، ص ص۸-۱٫
زارعی، متین .حسن. جام پر از می، مونا. یزدانی، حمید رضا. بیر یایی، هانیه.(۱۳۸۹). “بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با بهره گرفتن از رویکرد کارت امتیازی متوازن". مدیریت بازرگانی ،دوره ۲ ، شماره ۶ ، ص ص ۱۱۲-۹۷٫
زالی، محمد رضا.(۱۳۸۷).” بررسی سیستم های نوین ارزیابی عملکرد سازمانی “. مجموعه مقالات کنفراس ملی مدیریت عملکرد ،جهاد دانشگاهی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، . ص ص ۱۸-۱٫
زبردست کشتی، جواد.(زمستان ۱۳۸۴). “نقش ویژگی های اطلاعات در فرآید تصمیم گیری مدیران سازمان مدیریت و استانداری گیلان“. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد رشت.
ساجدی نژاد، احسان.(۱۳۸۵). “سیستم ارزیابی عملکرد مراکزتحقیقاتی با بهره گرفتن از کارت امتیازی متوازن ، مورد کاوی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن ” ، پایان نامه کارشناسی ارشد ، دانشگاه تربیت مدرس.
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور.(۱۳۸۲). “ارزیابی عملکرد“. دفتر بهبود مدیریت و ارزیابی عملکرد معاونت امور مدیریت و منابع انسانی.
سایمونز، رابرت.(۱۳۹۱).”سیستم های اندازه گیری عملکرد و کنترل استراتژیک(جلد اول)“.تهران :جهاد دانشگاهی تهران.
سرمد ، زهره. بازرگان، عباس.حجازی، الهه.(۱۳۹۱).”روش های تحقیق در علوم رفتاری” تهران : انتشارات آگه.
سکاران ، اوما.(۱۳۸۵). “روش های تحقیق در مدیریت“.ترجمه صائبی محمد و شیرازی محمود ،چاپ چهارم ، تهران : موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی.
سید اصفهانی،میر مهدی. شیرازی، حسینعلی.(۱۳۸۰). ” ایجاد مقیاس های عملکرد با توجه به تاثیر عوامل محیطی در تصمیم گیری های استراتژیک عملیات “. مدرس ، شماره ۱ ، ص ص ۱۰۵-۹۷٫
شمس ،عبدل حمید.(۱۳۷۱). ” دسته بندی تصمیمات در مدیریت استراتژیک “ . دانش مدیریت، شماره ۱۸ ، ص ص ۷۳-۷۰٫
صفدری، سمیه.(۱۳۹۱). “تعیین ارتباط بین سرمایه فکری و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران” . پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد رشت.
صلواتی، عادل.حاجی ویسی.خزدوزی ،بیژن .حسنی، کاوه.(۱۳۹۱). “ارزیابی عملکرد امور مالیاتی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن” ، فرایند مدیریت و توسعه، شماره۳ ، ص ص ۴۷-۲۵٫
طبرسا ،غلامرضا.(۱۳۷۸). “بررسی و تبیین نقش اقتضائات استراتژیک در انتخاب الگوی ارزیابی عملکرد سازمان های دولتی ” .مجموعه مقاله های همایش ارزیابی عملکرد دستگاه هها ی اجرایی کشور ، کمسیون ارزیابی عملکرد ، ص ص ۱۸ -۱٫
طبیب زاده، مریم.(۱۳۸۴). ” نظام های کنترل مدیریت در سازمانهای امروزی” . ماهنامه تدبیر ، شماره ۱۶۳ ، ص ص ۵۳-۴۹٫
عاصمی پور ،محمدجواد.(۱۳۷۲). ” نگرش رفتاری به مدیریت استراتژیک” .دانش مدیریت ، شماره ۲۲ ، ص ص ۴۱-۳۴٫
عباس نژاد ،حسین.(۱۳۸۴). “اقتصاد سنجی پیشرفته“. تهران : انتشارات دانشگاه تهران.
عریضی،فروغ السادات . محمدی، اصغر. گل نسا، ساسان.(۱۳۹۱). “رابطه ویژگی های اجتماعی و فردی بر احساس امنیت” .مطالعات شهری ، شماره ۴ ، ص ص ۱۱۰-۹۱.
عفتی داریانی، محمدعلی.(۱۳۸۶). “ مدیریت عملکرد با نگاهی به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی ” . تهران: موسسه توسعه و بهبود مدیریت.
غلامی، حسین. نور علیزاده، حمید رضا.(۱۳۸۷).” مقایسه روش های ارزیابی عملکرد “. مجموعه مقالات کنفراس ملی مدیریت عملکرد ، جهاد دانشگاهی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، ص ص ۱۲-۱٫
فخاریان، ابولقاسم.(۱۳۷۹).” مولفه های ارزش در بنگاه های اقتصادی از منظر سهامداران” . ماهنامه حسابدار،سال ۱۵ ، شماره ۱۴۱ ، ص ص ۳۱-۲۶٫
قلی زاده ، محمد حسین .آزادی خواه ، مجید .(۱۳۸۹). “مدیریت عملکرد نوین و کارت امتیازی متوازن(جلد اول)“. رشت : دانشگاه گیلان.
کسمتی، محمد رضا.(۱۳۸۷).” سازمان های هوشمند عملکرد بهتری دارند ؟ ” .مجموعه مقالات کنفراس ملی مدیریت عملکرد ،جهاد دانشگاهی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ، ص ص ۶-۱٫
کوبین. منیزبرگ ،رابرت.(۱۳۷۶). “مدیریت استراتژیک“.ترجمه محمد صائبی، مرکز آموزش مدیریت دولتی.