-
- میزان استانداردسازی روش خرید پوست
-
- میزان استانداردسازی روش خرید مواد شیمیایی
-
- توجه داشتن استاندارد های لازم در موقع خرید دستگاه ها
-
- توجه به رعایت استانداردها توسط خریداران پوست
-
- توجه به رعایت استانداردها توسط خریداران چرم
-
- مشاوران خرید و فروش (پوست، مواد شیمیایی، ماشین آلات و چرم)
نمودار ۶-۴ نمودار رادار مولفه های مراودات تجاری
نمودار با بیانگر این است که توجه داشتن به استانداردهای لازم در موقع خرید دستگاه ها دارای کمترین رتبه و توجه به رعایت استانداردهاتوسط خریداران پوست دارای بیشترین رتبه است.
شکل ۷-۴ مدل توسعه نوآوری
بعد از مصاحبه عوامل زیر به عنوان زیر مجموعه های نوآوری مورد توجه قرار گرفت:
میزان تمایل به خرید ماشین آلات نو
میزان تمایل به خرید ماشین آلات دست دوم
میزان تمایل به تولید چرم لباسی
میزان تمایل به تولید چرم کفشی
-
- میزان تمایل به تولید چرم مبلی ماشین و خانگی
-
- میزان تمایل به تولید چرم زیره
-
- میزان تمایل به تولید چرم سراجی
نمودار ۷-۴ نمودار رادار مولفه های نوآوری
در نمودار بالا میزان تمایل به خرید ماشین آلات نو دارای کمترین رتبه و میزان تمایل به تولید چرم سراجی کمترین رتبه می باشد.
شکل ۸-۴ مدل توسعه عملکرد
بعد از مصاحبه عوامل زیر به عنوان زیر مجموعه های توسعه عملکرد مورد توجه قرار گرفت:
میزان رضایتمندی از همکاران در صنعت چرم
میزان تعامل و همکاری بین همکاران در صنعت چرم
میزان بازگشت سرمایه نسبت به سال گذشته
-
- میزان بهره وری به طور متوسط به ازای هر کارگر نسبت به سال گذشته
-
- میزان زمان ارائه محصولات و خدمات به بازارنسبت به سال گذشته
-
-
-
- میزان زمان پاسخ گویی به شکایات مشتریان برای رضایتمندی مشتریان نسبت به سال گذشته
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
-
-
-
- میزان سهم بازار نسبت به سال گذشته
-
- میزان هزینه هر معامله کسب و کار نسبت به سال گذشته
-
- میزان رضایت مشتری نسبت به سال گذشته
-
- تعداد پیشنهادات اجرا شده نسبت به سال گذشته
-
- تعداد محصولات یا خدمات جدید نسبت به سال گذشته
-
- درصد کارگران ماهر نسبت به کل نیروی کار نسبت به سال گذشته
-
- درصد کل هزینه های اختصاص داده شده به فن آوری و پردازش اطلاعات نسبت به سال گذشته
-
- تعداد افراد برای یادگیری مهارت های جدید نسبت به سال گذشته
نمودار ۸-۴ نمودار رادار مولفه های توسعه عملکرد
در نمودار بالا میزان تعامل و همکاری بین همکاران در صنعت چرم دارای کمترین رتبه و درصد کارگران ماهر نسبت به کل نیروی کار نسبت به سال گذشته بیشترین رتبه را دارا می باشد.
۲-۴ توصیف داده ها
آمار توصیفی داده ها در این فصل ابتدا به بررسی متغیرهای جمعیت شناختی تحقیق(سن، تحصیلات و …) می پردازد. بخش دوم شامل آمار توصیفی سئوالات پرسشنامه تحقیق است و در بخش سوم آمار تحلیلی تحقیق مطرح گردیده است.