۲۰۱۰
در بین مشتریان کانادایی همدلی و قابلیت اطمینان ازمهمترین عوامل تعیین کننده رضایت و وفاداری مشتریان است در حالیکه در بین مشتریان تونسی ، قابلیت اطمینان و پاسخگویی از مهمترین عوامل تعیین کننده رضایت و وفاداری مشتری است .
:” استنباط مشتریان کانادایی و مشتریان تونسی از کیفیت خدمات بانکی
Ladhari , Riad
Ladhari , Ines
Morales , Miguel
۲۸
۲۰۱۱
موفقیت در حفظ رضایت مشتری ناشی از اقدامات اصلاحی مشتری محور شامل جلسات بیشتر با مشتریان،ارتباط از طریق پست و پست الکترونیکی و تهیه اطلاعات مالی قابل دسترس برای مشتریان می باشد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
رضایت مشتری در زمان بحران
Farm , Eugene, H. &
Mc.Carthy , Michael ,S.
۲۹
۲۰۱۰
برآورده ساختن و ایجاد مزایای رابطه ای به عنوان دلیلی برای ادامه و ثبات رابطه ، شناخته می شود و انتظار می رود که موجب افزایش رضایت مشتری شده و نتایج رفتاری رابطه مند همچون کلمات شفاهی مثبت ، تمایل برای حفظ رابطه و وفاداری به وجود آورد.
بررسی مزایای ارتباطی به عنوان محرکی برای رضایت و نتایج رفتاری
Dimitriadis , Sergio
۳۰
۲۰۰۵
متغیرها در این تحقیق شامل : رضایت ، تصمیم به خرید مجدد ، تبلیغات منفی ، تصمیم به شکایت و ارزیابی خدمات دهنده بود که ثابت شد وجود یک رابطه سازگار میان مشتری و ارائه دهنده خدمات می تواند موجب افزایش رضایت مشتری ، افزایش تمایل به خرید مجدد و کاهش تبلیغات منفی از جانب مشتری گردد .
تجدید نظر در استراتژی های احیائ خدمات
DeWitt & Brady
۳۱
تحقیقات داخلی :
سال
نتیجه تحقیق
عنوان تحقیق
نام محقق
ردیف
۱۳۹۰
بازازیابان به منظور دریافت پاسخ های مطلوب از بازارهای هدف خود ، از ابزارهای زیادی استفاده می کنند. این ابزارها یک آمیخته بازاریابی را تشکیل می دهد. در این راستا پیروزی و موفقیت با موسساتی است که نیازهای مشتریان را با صرفه تر،راحت تر و یا ارتباطات موثرتری برآورده می سازند، یعنی در ارضای نیازهای مصرف کنندگان،راحتی و آسایش و منافع آنان را در نظر میگیرند و سعی می کنند تا هزینه کمتری برای مشتری ایجاد کنند.از این دیدگاه محصول باید مطابق با مزایای مورد انتظار مشتری باشد ، قیمت باید متناسب با توانایی های خریدار باشد ، محصول بایددر دسترس مشتری قرار گیرد تا در خرید آن دچار مشکل نشود و در نهایت ترفیعات لازم نیز باید انجام گیرد تا مصرف کنندگان بالقوه از وجود چنین محصولی با خبر شوند .
تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی در جذب مشتریان