۱.۶.۳روایی پرسشنامه ۱۰۲
۲.۶.۳پایایی پرسشنامه ۱۰۳
۷.۳تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات ۱۰۴
فصل چهارم
۱.۴ مقدمه ۱۰۶
۲.۴توصیف متغیرهای تحقیق ۱۰۶
۳.۴ آزمون نرمالیته ۱۱۶
۴.۴ برازش مدل ۱۱۷
۵.۴ بررسی معیار نکویی برازش کلی مدل ۱۱۷
۶.۴بررسی مدل تحقیق ۱۱۹
۷.۴ مدل تحقیق در دو حالت استاندارد و معنی داری ۱۲۰
۸.۴ تحلیل مسیر های غیر مستقیم ومستقیم حاصل از مدل ساختاری تحقیق ۱۲۲
۹.۴ فرضیه های تحقیق ۱۲۳
فصل پنجم
۱.۵مقدمه ۱۲۷
۲.۵ نتایج فرضیات و پاسخگویی به سوالات تحقیق ۱۲۷
۳.۵ پیشنهادات ۱۳۱
۴.۵ محدودیت های تحقیق ۱۳۴
۵.۵ پیشنهادات برای تحقیقات آتی ۱۳۶
( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
منابع ۱۳۷
پیوست ها ۱۴۳
فهرست جداول
جدول ۱.۲ چهار اقدام مهم در مسیر شکل گیری ecrm………………………………………………………………………………………..27
جدول ۲.۲ مدل چرخه حیات مدیریت ارتباط با مشتری از نظر کالاکوتا……………………………………………………………………۳۴
جدول ۳.۲ چهارP و چهارC……………………………………………………………………………………………………………………………….45
جدول ۴.۲ میزان تولید ناخالص داخلی و حق بیمه های دریافتی………………………………………………………………………………۷۰
جدول ۵.۲ ضریب نفوذ بیمه در بیمه های زندگی و غیر زندگی………………………………………………………………………………۷۰
جدول ۶.۲انواع بیمه در ایران …………………………………………………………………………………………………………………………….۷۲
جدول ۷.۲ دسته بندی مزایای crm در بیمه با توجه به کاربرد آن…………………………………………………………………………….۷۶
جدول ۱.۳ صفات کیفی و ارزشی های عددی گزینه های پرسشنامه………………………………………………………………………..۱۰۱
جدول ۲.۳ توزیع سوالات پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۲
جدول۳.۳ ضریب آلفای کرونباخ مربوط به پایایی سوالات ……………………………………………………………………………………۱۰۴
جدول ۱.۴توصیف متغیرecrm عملیاتی…………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
جدول ۲.۴توصیف ابعاد ecrm عملیاتی……………………………………………………………………………………………………………..۱۰۸
جدول ۳.۴توصیف متغیر ecrm تحلیلی …………………………………………………………………………………………………………….۱۱۰
جدول ۴.۴توصیف ابعاد ecrm تحلیلی …………………………………………………………………………………………………………….۱۱۱
جدول ۵.۴توصیف متغیراستراتژی بازریابی یکسان………………………………………………………………………………………………..۱۱۳
جدول ۶.۴توصیف متغیراستراتژی بازریابی تفکیکی ……………………………………………………………………………………………..۱۱۴
جدول ۷.۴توصیف متغیراستراتژی بازریابی متمرکز………………………………………………………………………………………………..۱۱۵
جدول ۸.۴ آزمون کولموگروف- اسمیرنف برای متغیر های تحقیق………………………………………………………………………..۱۱۶
جدول۹.۴ نتایج بررسی برازش مدل……………………………………………………………………………………………………………………۱۱۷
جدول۱۰.۴ برازش کلی مدل……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۱۸
جدول۱۱.۴ نشانگر های متغیر ها در مدل های ساختاری……………………………………………………………………………………..۱۱۹
جدول۱۲.۴جدول اثرات مستقیم بر ابعاد سه گانه استراتژی های بازریابی………………………………………………………………..۱۲۲
فهرست نمودارها
نمودار۱.۴هیستوگرام متغیر ecrm عملیاتی…………………………………………………………………………………………………………۱۰۷
نمودار۲.۴راداری ابعاد ecrm عملیاتی ……………………………………………………………………………………………………………….۱۰۸
نمودار۳.۴ هیستوگرام متغیر ecrm تحلیلی ……………………………………………………………………………………………………..۱۱۰
نمودار۴.۴راداری ابعاد ecrm تحلیلی………………………………………………………………………………………………………………۱۱۱
نمودار۵.۴هیستوگرام متغیر استراتژی بازریابی یکسان…………………………………………………………………………………………….۱۱۳
نمودار۶.۴هیستوگرام متغیر استراتژی بازریابی تفکیکی ………………………………………………………………………………………۱۱۴
نمودار۷.۴هیستوگرام متغیر استراتژی بازریابی متمرکز …………………………………………………………………………………………۱۱۵